Facturering & Betaling
Voor de facturering en betaling maken wij onderscheid tussen particuliere klanten en zakelijk klanten. Hieronder vindt u wat voor u van toepassing is.
Zakelijke klanten
Bent u ingeschreven bij de KVK en wilt u een factuur op naam van de zaak? Dat is mogelijk. Deel onderstaande gegevens met ons zodat we u als klant kunnen toevoegen.
- Bedrijfsnaam
- Contactpersoon
- Adres
- Postcode + woonplaats
- Telefoonnummer
- Emailadres
- KVK nummer
Op locatie slijpen
Wanneer we bij u op locatie komen slijpen kunt u kiezen voor twee opties; direct de rekening voldoen via de mobiele pinautomaat of de rekening achteraf betaling.
Wij nemen een mobiel pinautomaat mee waarop u kunt pinnen. Ons pinautomaat accepteert alle kaarten van alle Nederlandse banken. Als u de factuur graag ontvangt kunt u dat ter plaatse aangeven, dan sturen wij de factuur digitaal naar u toe.
Wanneer u liever achteraf betaald sturen wij u de factuur per mail. U krijgt 10 werkdagen om de factuur te voldoen. Om de betaling te vergemakkelijken voegen we bij de email met factuur tevens een iDeal link met betaalverzoek. Alle benodigde gegevens, zoals klantnummer, factuurnummer en factuurbedrag, staan direct voor u ingevuld. U kunt er ook voor kiezen om de betaling met uw eigen bank te voldoen. Wij willen u graag verzoeken om de factuurnummer in de omschrijving te vermelden.
Wanneer u scharen opstuurt
Na het retourzending van uw pakket wordt de factuur per email naar u toegestuurd. Hierna heeft u 10 werkdagen om deze te voldoen.
Om de betaling te vergemakkelijken voegen we bij de email met factuur tevens een iDeal link met betaalverzoek. Alle benodigde gegevens, zoals klantnummer, factuurnummer en factuurbedrag, staan direct voor u ingevuld.
Natuurlijk kunt u ook de factuur via uw eigen bank voldoen. Wij willen u graag verzoeken om de factuurnummer in de omschrijving te vermelden.
Particuliere klant
Als particuliere klant kunt u ook gebruik maken van de slijpservice. Wees er van bewust dat de slijpservice een zakelijk dienstverlening is. Daarom staan alle bedragen deze website exclusief 21% btw vermeld.
Om u als klant toe te voegen hebben wij onderstaande gegevens nodig.
- Naam + achternaam
- Adres
- Postcode + plaatsnaam
- Telefoonnummer
- Emailadres
Op locatie slijpen
Wanneer we bij u op locatie komen slijpen kunt u de rekening achteraf direct voldoen. Wij nemen een mobiel pinautomaat mee waarop u kunt pinnen. Ons pinautomaat accepteert alle kaarten van alle Nederlandse banken. Als u de factuur graag ontvangt kunt u dat ter plaatse aangeven, dan sturen wij de factuur digitaal naar u toe.
Wanneer u scharen opstuurt
Na het retourzending van uw pakket wordt de factuur per email naar u toegestuurd. Hierna heeft u 10 werkdagen om deze te voldoen.
Om de betaling te vergemakkelijken voegen we bij de email met factuur tevens een iDeal link met betaalverzoek. Alle benodigde gegevens, zoals klantnummer, factuurnummer en factuurbedrag, staan direct voor u ingevuld.
Natuurlijk kunt u ook de factuur via uw eigen bank voldoen. Wij willen u graag verzoeken om de factuurnummer in de omschrijving te vermelden.
Kappersscharen Slijpen Nederland
Veruit de beste slijpservice voor kappersscharen en barbiersmessen