Ontzorgen is ons doel. Wij willen het u als kapper zo makkelijk mogelijk maken om uw scharen te laten slijpen. Daarom doen wij een stapje extra voor u en introduceren drie manieren om scharen naar ons toe te sturen. U kiest welke het beste in uw situatie past. Onze opties zijn:
Een gratis envelop
Een DHL label voor een pakketzending
Haal en breng service
Scharen opsturen in 3 eenvoudige stappen
Stap 1
Plan een slijpopdracht in via de website
Stap 2
Stuur de scharen op via een envelop of pakketzending
Stap 3
Wij slijpen, reinigen en balanceren de scharen. Binnen 1 werkweek retour in de salon.
Vraag een envelop met antwoordnummer aan om uw pakket naar ons te sturen. In een envelop passen meerdere scharen of scheermessen.
Door gebruik te maken van ons antwoordnummer wordt brieven- en pakketpost via PostNL direct naar ons gestuurd. Zonder postzegels te plakken kunt u deze gewoon opsturen.
Ook kunt u gebruik maken van uw eigen (bubbel)enveloppen. Noteer onderstaand adres op uw envelop:
Antwoordnummer 70173 3070 VB ROTTERDAM
Na ontvangst worden deze dezelfde dag nog geslepen en retour gestuurd.
Wij sturen gratis een envelop wanneer er twee of meer scharen worden gestuurd. Bij één schaar brengen wij €2,95 in rekening.
Voeg altijd de volgende gegevens toe aan het envelop:
Naam + achternaam
Adres
Postcode + plaatsnaam
Telefoonnummer
Emailadres
DHL label om een pakket te versturen
Met een DHL label kunt u een pakket via DHL naar ons sturen. Het pakket dat wordt verstuurd via DHL bevat altijd een track & trace code.
Wij voorzien u van een DHL label. Deze kunt u uitprinten en op het pakket plakken. Het pakket kan op elk gewenst moment bij een DHL servicepunt in de buurt worden ingeleverd. In bijna alle gevallen zijn deze servicepunten bij een winkelcentrum in de buurt.
Met deze optie is het mogelijk uw pakket verzekerd te versturen. Voor €4,95 extra wordt uw pakket verzekerd tot een waarde van €500 voor verlies of schade.
De kosten voor een DHL label zijn €6,50.
Haal en breng service
Met de haal en breng service komen wij via DHL wij uw pakket afhalen in uw kapsalon. U kunt in uw eigen kapsalon blijven en hoeft niet naar een DHL servicepunt.
Via onze site kunt u een slijpopdracht inplannen. Wanneer u deze invult nemen we contact met u op. In overleg bepalen we de gewenste afhaaldatum. Dit kan elke doordeweekse dag zijn. Wij plannen de pick-up in bij DHL.
DHL komt op de gewenste datum om het pakket af te halen. De chauffeur neemt het verzendlabel mee. U hoeft enkel het pakket klaar te leggen bij de balie.
Voeg bij het pakket een afsprakenkaart o.i.d. met uw gegevens en e-mailadres. Deze hebben wij nodig voor het retourneren en facturatie.
Wij brengen de afhaalkosten in rekening. Dit bedraagt €9,50.
Slijpen in ons atelier & retourneren
Zodra wij het pakket hebben ontvangen gaan wij aan de slag. Het slijpen van uw kappersscharen gebeurt in ons eigen atelier. Wij hebben alle benodigdheden om uw kappersscharen en barbiersmessen goed scherp te maken.
Zodra alle scharen gereed zijn sturen we het pakket terug.
U heeft het pakket binnen 5 werkdagen retour in uw kapsalon. Heeft u andere wensen (i.v.m. bijvoorbeeld vakanties) meldt dit ons tijdig, dan passen we ons schema hierop aan.
Wij adviseren gebruik te maken van DHL
Het versturen van een envelop met enkel een antwoordnummer brengt risico’s met zich mee. Hierop zit geen Track & Trace. Dat betekend dat als het pakket onderweg kwijt raakt, deze nooit meer terug te vinden is. Het versturen van een envelop is geheel op eigen risico.
Pakketten die verstuurd worden met DHL bevatten altijd een Track & Trace nummer. Ten alle tijden kunnen wij precies traceren waar uw pakket zich bevindt. Hierdoor is de kans op zoekraken minimaal.