Haal & Breng Service

Haal & Breng Service

Ontzorgen is ons doel. Wij willen het u als kapper zo makkelijk mogelijk maken om prettig met scherpe kappersscharen te werken. Daarom doen wij een stapje extra voor u en introduceren twee manieren om scharen naar ons toe te sturen. U kunt gebruik maken van envelop met ons antwoordnummer of kies voor de Haal & Breng Service. Wij halen het pakketje met scharen en barbiersmessen bij u op, slijpen het in ons atelier en brengen het weer naar uw kapsalon.

Hoe dit werkt leggen we uit op deze pagina. 

Een pakketje afhalen in uw praktijk

Via DHL komen wij uw pakket met kappersscharen afhalen in uw kapsalon. U kunt in uw eigen kapsalon blijven en hoeft niet naar het postkantoor.

Via het DHL portaal kunt u een afhaalopdracht inplannen. U kiest zelf de gewenste locatie en afhaaldatum.

Vul de gegevens in en kies de afhaaldatum. Vervolgens checkt u de gegevens nog een keer voordat u de afhaalopdracht definitief maakt.

De DHL chauffeur neemt het verzendlabel mee. U hoeft enkel het pakket klaar te leggen bij de balie.

Voeg bij het pakket een afsprakenkaart o.i.d. met uw gegevens en e-mailadres. Deze hebben wij nodig voor het retourneren en facturatie.

Kappersscharen slijpen

Bovenstaand een voorbeeld van het DHL portaal.

Slijpen in ons atelier & retourneren

Zodra wij het pakket hebben ontvangen gaan wij aan de slag. Het slijpen van uw kappersscharen gebeurt in ons eigen atelier. Wij hebben alle benodigdheden om uw kappersscharen en barbiersmessen goed scherp te maken.

Zodra alle scharen gereed zijn sturen we het pakket terug.

U heeft het pakket binnen 5 werkdagen retour in uw kapsalon. Heeft u andere wensen (i.v.m. bijvoorbeeld vakanties) meldt dit ons tijdig, dan passen we ons schema hierop aan.

Kosten voor de Haal & Breng Service

Naast gebruikelijke kosten van het slijpen, brengen we de Haal & Breng Service in rekening.

Wij brengen de afhaalkosten in rekening. Dit bedraagt €6,95. 

Gebruik een gratis envelop met ons antwoordnummer

Vraag een gratis envelop met antwoordnummer aan om uw pakket naar ons te sturen. In een envelop passen meerdere scharen, scheermess en tondeuse messen.

Door gebruik te maken van ons antwoordnummer wordt brieven- en pakketpost via PostNL direct naar ons gestuurd. Zonder postzegels te plakken kunt u deze gewoon opsturen.

Ook kunt u gebruik maken van uw eigen (bubbel)enveloppen. Noteer onderstaand adres op uw envelop:

Antwoordnummer 70173
3070 VB ROTTERDAM

Na ontvangst worden deze dezelfde dag nog geslepen en retour gestuurd. 

Waarom een betaald pakket en niet een gratis envelop?

Het versturen van een envelop met enkel een antwoordnummer brengt risico’s met zich mee. Hierop zit geen Track & Trace. Dat betekend dat als het pakket onderweg kwijt raakt, deze nooit meer terug te vinden is. Dit risico willen wij met uw kostbare gereedschap niet lopen. 

Pakketten die wij afhalen & versturen met DHL bevatten altijd een Track & Trace nummer. Ten alle tijden kunnen wij precies traceren waar uw scharen zich bevinden. Hierdoor kan het pakket nooit kwijt raken en weet u 100% zeker dat het pakket aankomt op plaats van bestemming.

Scharen laten afhalen

Prijzen voor de slijpservice

Kappersscharen Slijpen Nederland

Veruit de beste slijpservice voor kappersscharen en barbiersmessen

Schuiven naar boven